ورزشی-فرهنگی-هنری-علمی -تاریخی -مطالب جالب وخواندنی اخبار روز-آموزشی-سرگرمی
ایران وب2013
 
 
دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 1:59 ::  نويسنده : برهانی

هفته گذشته پرویز پرستویی پس از مدت‌ها به تلویزیون آمد و میهمان برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی شد.

پرویز پرستویی در بخش‌هایی از مصاحبه خود، درباره سه فیلم «مارمولک»، «لیلی با من است» و «آژانس شیشه‌ای» به نکته‌هایی اشاره کرد. او گفت: من با اعتقاد کامل این سه نقش رو بازی کردم. روزی به ما می‌گفتند پس از ساخت «لیلی با من است» تیکه بزرگتون گوش تونه! یا «آژانس شیشه‌ای» که شبانه افرادی از‌‌ همان جماعت ماشین‌های ما را بردند و نیروی انتظامی هم به ما کمک نمی‌کرد و ما دو ماشین را رنگ کردیم و استفاده کردیم.

به قول یک بزرگی که اگر حرف ایشان نبود شاید من الان زنده نبودم!، می‌گفت اشتباه نشه روحانی که دزد نیست، دزد لباس روحانی را پوشیده…

پرستویی در بخش دیگری از صجبت‌های خود به فیلم «اخراجی‌ها» اشاره کرد و گفت: خیلی متاسفم، چند روز پیش من اخباری را خواندم که آقای شریفی نیا اعلام کرده بود که «اخراجی‌ها» نقطه عطف سینمای دفاع مقدس است. این حرف کاملا بی‌انصافی است.

این حداقل بی‌احترامی به رسول ملاقلی‌پور است. من هیچ وقت درباره «اخراجی‌ها» صحبت نکردم شاید بگم اولین «اخراجی‌ها» به من پیشنهاد شد ولی نمی‌دونم چرا نباید کار می‌کردم! نمی‌دونم!…

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایران وب2013 و آدرس iranweb2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

انتخاب بهترين وبلاگ ماه
                    



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 3189
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1







 
 
 

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
live scores